سوالات رایج کاربران در رابطه با محصولات مختلف فروشگاه اینترنتی تک باطری بهمراه سوالات مختلف خرید، ارسال محصول ، خدمات پس از فروش و گارانتی می باشد.
توجه داشته باشید سوالات و پاسخ کارشناسان ما به مرور زمان بر اساس پرسش های متداول کاربران مشتریان ما می باشد اگر سوال دارید که ما بین پرسش ها پرسیده شده نیست از طریق قسمت ارتباط با ما بپرسید در کمترین زمان ما پاسخگو مشکل شما هستیم.

هزینه تحویل برای سفارشات از فروشگاه آنلاین چیست؟

هزینه حمل و ارسال سفارشات در غرب تهران رایگان و دیگر نقاط بر عهده خریدار است

کدام روش پرداخت در فروشگاه آنلاین پذیرفته شده است؟

مجموعه ما موارد مختلف پرداخت برای کاربران عزیز تدارک دیده ایم مانند درگاه پرداخت اینترنتی ، پرداخت درب منزل یا محل کار ، پرداخت نقدی به شیوه کارت به کارت در این خصوص می توانید با شماره مندرج در بالای صفحه تماس حاصل نمایید

چه مدت تحویل داده خواهد شد؟

در شهر تهران کمتر یک روز کاری ۲ الی ۵ ساعت و ارسال به دیگر نقاط ایران ۱ الی ۶ روز کاری

فروشگاه آنلاین چقدر امن است ؟ اطلاعات من محافظت شده است؟

با از پروتکل رمز گذاری فرا متن یا همان https  برای وب سایت خود اسفاده می کنیم و توصیه ما به شما این است که در انتخاب گذرواژه مناسب حتما دقت لازم را داشته باشید

پس از سفارش دقیقا چه اتفاقی می افتد ؟

پس از خرید شما کد رهگیری ایجاد شده و می توانید ازطریق پنل کاربری خود می توانید سفارش خود را پیگیری کنید و پس دریافت سفارش از جانب شما ، وضعیت موجودی کالا  در انبار بررسی بسته بندی و به آدرس شما ارسال می گردد

آیا برای سفارش فاکتور دریافت می کنم؟

بله ، درصورت نیاز شما باید در فرم قید کنید

دکمه SOS چیست و چگونه‌ باید آن را بر روی اپلیکیشن سرو فعال کرد؟

دکمه SOS یا اضطراری در مواقع اضطراری که امکان برقراری تماس میسر نمی‌باشد در نظر گرفته شده است. به منظور فعال ‌سازی آن لازم است این دکمه به مدت ۳ الی ۵ ثانیه فشرده شده و پس از آن پیام اضطراری برای افراد تعریف شده در درون اپلیکیشن ارسال خواهد گشت.

اپلیکیشن سرو از روی گوشی پاک شده، باید چه کار کنم؟

در صورت پاک شدن اپلیکیشن و عدم تغییر شماره سیم‌کارت کاربر و داخل دستگاه، می‌توان بدون مشکل مجددا اپلیکیشن را دانلود و مراحل نصب را طی نمود.

چرا با وجود نصب دستگاه وایزر، پیام 'دستگاه شما تحت پشتیبانی نمی‌باشد' در زمان نصب اپلیکیشن نمایش داده می‌شود؟

احتمال به وجود آمدن این موضوع بسیار پایین می‌باشد. با این وجود دلیل به وجود آمدن این موضوع، احتمالاً عدم ثبت دستگاه مذکور در سامانه و یا اختلال در اپلیکیشن در زمان نصب مجدد می‌باشد. پیشنهاد می‌شود در صورت مشاهده این پیام، با تیم پشتیبانی وایزر تماس حاصل فرمایید.

چرا نسخه اپلیکیشن iOS سرو فقط در حالت اینترنتی کار می‌کند؟

برای پیاده‌ سازی حالت کاری پیامکی در درون اپلیکیشن نیاز به پردازش پیامک‌ های دریافتی از دستگاه وایزر است. با توجه به عدم دسترسی به محتوای پیامک‌ ها در سیستم‌عامل iOS، امکان پیاده ‌سازی حالت کاری پیامکی برای اپلیکیشن سرو وجود نخواهد داشت.

چرا اپلیکیشن سرو ردیابی زنده را نمایش نمی‌دهد؟

با فعال نمودن گزارش زنده، دستگاه وایزر با حداکثر سرعت ممکن اقدام به بروزرسانی موقعیت وسیله نقلیه خواهد نمود. عدم مشاهده موقعیت لحظه‌ای در برخی لحظات به دلیل شلوغی شبکه مخابراتی، کندی اینترنت و ازدحام سمت سرور می‌باشد.

چرا لینک مستقیم دانلود نسخه iOS اپلیکیشن سرو وجود ندارد؟

به طور کلی امکان دریافت مستقیم اپلیکیشن‌های iOS از طرف شرکت اپل برای تمامی‌ اپلیکیشن‌ها وجود نداشته و تنها امکان دریافت از طریق فروشگاه‌های مختلف وجود دارد.

آیا نمی‌توان اپلیکیشن سرو را بر روی فروشگاه رسمی اپل (اپ استور) قرار داد؟

این موضوع به دلیل پیروی شرکت اپل از تحریم‌های آمریکا بر علیه ایران امکان‌پذیر نیست.

چرا نسخه iOS اپلیکیشن سرو تنها با پرداخت هزینه قابل دریافت است؟

این موضوع به دلیل پیروی شرکت اپل از تحریم‌های آمریکا بر علیه ایران و جلوگیری از قرار گرفتن اپلیکیشن‌های فارسی زبان بر روی فروشگاه رسمی این شرکت است. لازم به ذکر است وایزر هیچ منفعتی از هزینه‌های دریافت شده بابت خرید اپلیکیشن‌ها نداشته و در صورت وجود راهکار جایگزین، حتماً آن‌ها را دنبال خواهد نمود.

چرا دستگاه وایزر از روی حالت ارتباط صوتی خارج نمی‌ گردد؟

دلیل این امر نیز احتمالاً عدم وجود شارژ ریالی بر روی سیم ‌کارت داخل دستگاه وایزر است. ابتدا از وجود شارژ ریالی در دستگاه وایزر اطمینان حاصل نمایید و در صورت عدم رفع مشکل با تیم پشتیبانی وایزر تماس بگیرید.

چرا دستگاه وایزر بر روی حالت ارتباط صوتی قرار نمی‌گیرد؟

دلیل این امر احتمالاً عدم وجود شارژ ریالی بر روی سیم‌کارت داخل دستگاه وایزر است. جهت اطمینان از وجود شارژ ابتدا به وسیله سیم کارت تعریف شده به عنوان کاربر دستگاه با دستگاه وایزر تماس بگیرید. در صورت وجود شارژ ریالی در دستگاه، یک پیامک شامل موقعیت مکانی خودرو برای شما ارسال خواهد شد.

چرا نمی‌توان صدای داخل کابین خودرو را شنید؟

برای برقراری ارتباط صوتی با دستگاه و شنیدن صدای داخل کابین، لازم است ابتدا گزینه برقراری ارتباط صوتی با دستگاه را از درون اپلیکیشن سرو فعال نمایید و سپس به وسیله سیم کارت تعریف شده به عنوان کاربر دستگاه با دستگاه وایزر تماس حاصل نمایید. در صورت طی شدن این مراحل و عدم شنیدن شفاف صدای داخل کابین، لازم است محل نصب میکروفن دستگاه مورد بررسی قرار گیرد.

آیا می‌توان موقعیت یک خودرو را به صورت هم‌زمان بر روی دو اپلیکیشن مشاهده نمود؟

این قابلیت به دلیل محدودیت‌های امنیتی در حال حاضر غیرفعال است. با طراحی تمهیدات امنیتی لازم، این گزینه در بروزرسانی‌های آتی قابل پیاده‌سازی خواهد بود.

آیا می‌توان بیش از یک خودرو و موتورسیکلت بر روی اپلیکیشن سرو نصب کرد؟

با اپلیکیشن سرو می‌توان تا ۵ وسیله نقلیه تعریف نمود. این امر از طریق قسمت مدیریت خودروها در درون اپلیکیشن قابل انجام است.

چرا بعد از زدن گزینه قطع برق خودرو، دیگر خودرو روشن نمی‌شود؟

این گزینه با هدف جلوگیری از سرقت خودرو طراحی شده و در صورت نصب تجهیزات جانبی مربوطه، با فعال کردن آن برق استارت خودرو قطع شده و به منظور روشن شدن باید این گزینه مجدداً غیرفعال گردد.

چرا بعد از زدن گزینه قطع برق خودرو، دیگر خودرو روشن نمی‌شوچرا تعداد پیامک‌های دریافتی از طرف ردیاب وایزر به تلفن همراه من زیاد است؟

دلیل اصلی تعداد بالای پیامک دریافتی از دستگاه می‌تواند مواردی از جمله فعال بودن هشدارهای متنوع، همانند هشدار ضربه و یا روشن بودن خودرو و یا قرار داشتن دستگاه در حالت کاری پیامکی است.

آیا بدون نصب دستگاه ردیاب وایزر هم می‌توان از اپلیکیشن سرو استفاده کرد؟

در حال حاضر کلیه خدمات ارائه شده در اپلیکیشن سرو پس از نصب و فعال سازی دستگاه ردیاب وایزر قابل استفاده می باشند.

اپلیکیشن سرو را چطور می‌توان دانلود کرد؟

اپلیکیشن اندروید سرو از طریق وب سایت وایزر (به صورت مستقیم) و کافه بازار و اپلیکیشن iOS سرو از طریق فروشگاه‌های اپلیکیشن ایرانی، شامل سیبچه، سیب اپ، آی اپس، اناردونی و سیب ایرانی قابل دریافت می‌باشند.

چرا اطلاعات نمایش داده شده در اپلیکیشن سرو با موقعیت خودرو مغایرت دارد؟

عدم نمایش موقعیت صحیح وسیله نقلیه می‌تواند دارای دلایل متعددی باشد. برخی از این دلایل می‌توانند شامل موارد ذیل باشند:
i. اتمام شارژ ریالی یا بسته دیتای سیم ‌کارت درون دستگاه
ii. خاموش شدن دستگاه ردیاب
iii. نصب دستگاه در مکان غیراستاندارد
iv. قرارگیری دستگاه در وضعیت ارتباط صوتی (مخصوص دستگاه F100R)
v. قرارگیری وسیله نقلیه در منطقه مسقف
vi. اتمام اشتراک نرم ‌افزار وایزر